ik heb een hele erge kinderwens maar geen vaste vriend maar wel een gewone vriend hoe kan ik dit nu het beste oplossen?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb een soulmate waar ik regelmatig sex mee heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe bedoel je gewone vriend? Is een spermabank geen optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel een soulmate
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent pas 20. Doe het lekker rustig aan, de juiste man komt vanzelf.

Het beste antwoord

Als je inderdaad nog maar 20 bent, zou ik mezelf nog een jaar of 10-15 geven om wel een vaste relatie op te bouwen. Anders de voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Je soulmate netjes vragen of hij de vader van jullie kind wil worden en anders op naar de spermabank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn soulmate wil kinderen van mij

Andere antwoorden (4)

meid je bent pas 20! ik moet er niet aan denken nu aleen peuter rond te hebben lopen, terwijl ik uiteindelijk wel kinderen wil.

ik geloof zelf heilig dat een goede stevige basis erg belangrijk is voor een kind, een thuis met een mamma en een pappa die van elkaar houden.

wacht er gewoon nog even mee! doe eerst alle dingen die mensen van onze leeftijd doen(die met een kleintje erbij echt niet kunnen)

je komt vanzelf iemand tegen waar je de rest van je leven mee wil delen, en pas dan zou ik gaan denken aan kinderen
12 jaar geleden
Geduld hebben tot de ware komt, Je hebt nog vruchtbare jaren genoeg voor je. Ga in geen geval onveilige sex hebben, om je vriend voor het blok te zetten. Richt je op andere dingen, goede opleiding/huisvesting zodat je dat hebt als de ware papa in spé zich aankondigt
anneliez
12 jaar geleden
Als je je ""soulmate"" de sex ontzegt, wordt vanzelf duidelijk in hoeverre hij je mate is en in hoeverre hij je soul waardeert. Mannen die gratis sex krijgen, zijn soms moeilijk te binden.

Ik vind een kinderwens met 20 jaar niet gek. En jong kinderen krijgen is best fijn, je lichaam is er nog goed toe in staat.
Zoek gewoon een man waarmee je huisje boompje beestje kunt gaan opzetten, en wees wat terughoudend met de sex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als je ze laat betalen dan wordt de band hechter?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op, je snap toch wat ze bedoeld. Het lijkt wel of je steeds aan het muggenziften bent hajete.
Als jij een zelfstandige volwassen vrouw bent, met 20 jaar, die helemaal voor zichzelf kan zorgen en zeker
weet dat ze ook voor een kind kan zorgen,
dan kun je gewoon een kind krijgen.

Denk er wel aan dat allerlei voorzieningen,
zoals kinderopvang e.d. alleen maar minder worden voorlopig.

Maar als jij dat wilt en kunt
dan kun je best een BOM (bewust ongehuwde moeder)
worden.

Toegevoegd na 58 seconden:
Reken ook niet op de bijstand.
Je moet het ZELF doen.