Wat is de lekkerste whisky?

Hoii, binnenkort doen wij een whisky avond met zijn allen. Hiervoor zoek ik nog een lekkere fles whisky. Ik heb op verschillende webshops gekeken, alleen wil ik graag weten welke jullie nou echt de lekkerste vinden? Alle tips zijn welkom!

4 weken geleden
in: Dranken
tinus1969
4 weken geleden
Dat is een meningsvraag. Er is dus geen antwoord op; de lekkerste whiskey is de whisky die jij het lekkerst vindt.
Duivendrop
3 weken geleden
Zelf ben ik een echte Whisky fan, Het is inderdaad moeilijk te zeggen wat de lekkerste is aangezien dat verschilt per persoon. Wil je een harde af smaak of eerder wat zachter? Zelf drink ik het puur zonder ijs. Ook voor die reden koop ik nooit een fles waar " blended " opstaat, deze whisky's zijn om te mixen(blenden) met cola. Niet lekker om puur te drinken. Mijn voorkeur gaat altijd naar een Single malt scotland. Mijn favoriet merk = Talisker. Zie je op de fles "Peated" staan, dan gaat het een vrij straffe zijn = ook heel lekker maar dan moet je het ook al heel graag drinken.

Antwoorden (1)

Laphroaig is de beste whisky!
3 weken geleden